Motor CNC fără perii BLACK Standard 30k RPM - arbore scurt
Motorul Warhead BLACK este actualizarea perfectă pentru orice armă AEG. Motoarele DC fără perii nu au perii (carboni) care să se uzeze și reprezintă un salt tehnologic uriaș. Motoarele fără perii au eficiență și putere semnificativ mai mari și sunt mai puțin predispuse la uzură mecanică decât omologii lor cu perii.
Comparativ cu seria BASE, seria BLACK are
- carcasă din aluminiu 7075
- Construcție CNC completă
- Stator bobinat manual
- Magneți de înaltă performanță
VERSIUNE
- 30.000 RPM la 11,1V (20.000 RPM la 7,4V), axă scurtă
SPECIFICAȚII
- Carcasă din aluminiu 7075 de înaltă calitate.
- Design complet in-runner (carcasa exterioară nu ruginește) cu putere și cuplu maxime.
- Înfășurări din cupru de înaltă calitate, rezistente la temperaturi ridicate.
- Magneți puternici.
- Unitate internă de control ESC cu protecție a motorului și a bateriei în timpul supracurentului și a tensiunii scăzute.
- Construcție CNC de precizie.
- Pinion detașabil de înaltă calitate cu tăietură D pentru înlocuire ușoară.
- Tensiune de funcționare 7,2 - 11,4 V (baterie litiu polimer cu 2 până la 3 celule).
CE SUNT MOTOARELE FĂRĂ PERII?
Principiul motorului de curent continuu fără perii a fost descoperit în 1873 de Zénobe Gramme, deci este cel mai vechi tip de motor electric. Un motor de curent continuu fără perii este format dintr-un stator și un rotor (armătură) și un comutator (comutator rotativ) cu perii (sau cărbuni).
Motorul fără perii este succesorul motorului de curent continuu fără perii - rotorul este alcătuit din magneți permanenți (nu este necesară alimentarea rotorului cu un curent electric). Înfășurarea bobinelor statorului este comutată de electronica de control, astfel încât un cuplu este indus continuu pe rotor, adică alimentarea cu curent continuu este transformată în curent alternativ de ESC. Acest lucru elimină frecarea, scânteile, producerea de căldură excesivă și reduce uzura periilor de carbon și a comutatorului. Acesta surclasează motorul cu perii (carbon) mai vechi în toți parametrii.
Uneori, motoarele fără comutator sunt denumite motoare fără perii, dar acestea sunt în mod corect motoare de curent continuu în care comutatorul este înlocuit de comutatoare electronice FET. Spre deosebire de motoarele sincrone convenționale de curent alternativ, în care comutația este asigurată de o sursă externă de curent alternativ (3 faze), comutația înfășurării (schimbarea direcției curentului) se realizează electronic. Motoarele fără perii sunt denumite și BL (Brushless) sau BLDC (Brushless DC).
AVANTAJE ALE MOTOARELOR FĂRĂ PERII
- Raport cuplu/greutate mai mare.
- Cuplu mai mare per watt de putere de intrare (randament mai mare).
- Fiabilitate mai mare și cerințe de întreținere mai reduse.
- Zgomot mecanic și de funcționare mai redus.
- Durată de viață mai lungă (fără uzură a periilor și a comutatorului).
- Eliminarea scânteilor de la comutator (ESD).
- Eliminarea aproape completă a interferențelor electromagnetice (EMI).
- Instalare ușoară, fără modificări sau cabluri suplimentare necesare.
CONFIGURAREA PROCESORULUI FOCOSULUI DE RĂZBOI
- Protecția bateriei/detectarea tensiunii scăzute setată la: oprit
Motoarele focoaselor sunt echipate standard cu protecție la joasă tensiune și supracurent. Oprirea motorului este setată la 3,1 volți pe celulă și este proiectată să funcționeze independent. - Detectarea ciclului setată la: pornit
Ca și în cazul motorului cu perie (comutator), detectarea ciclurilor trebuie activată atunci când este disponibilă opțiunea corespunzătoare. Acest lucru va permite obținerea unei performanțe optime a motorului și a mosfetului atunci când este apăsat declanșatorul. - Preîncărcarea pistonului setată la: off
Pentru cele mai bune rezultate, preîncărcarea pistonului trebuie dezactivată, deoarece poate interfera cu ciclul de frânare a motorului și poate cauza rezultate nedorite. În unele cazuri, poate fi utilizat un nivel scăzut de preîncărcare, dar pentru cea mai bună funcționare neîntreruptă, vă recomandăm să dezactivați această setare. - Setați frânarea activă la PWM crescând în trepte de 20 %
Sistemul electronic ECS, care este încorporat în partea din spate a motorului, ajută deja motorul să se oprească și să pornească. În combinație cu un nivel ridicat de frânare activă, acest lucru poate duce la un comportament nedorit sau la staționare. Cel mai bun mod de a aplica nivelul corect de frânare activă atunci când utilizați un motor Warhead este să începeți cu această setare pe oprit.
Warhead Industries
Warhead face parte dintr-o companie înregistrată în China (KO Venture Technologies) cu personal din Europa, Marea Britanie, Australia și China. Unitatea de producție se află în Wuxi China, în provincia Jiangsu, la aproximativ 200 km de Shanghai. Warhead Industries nu este doar o companie producătoare de motoare. Aceștia se bazează pe o multitudine de proiecte trecute și prezente de pe piața vehiculelor electrice, până la industria extrem de tehnică de fabricare a matrițelor din plastic și carbon.